Hej, trænger du til hverdagsretræte, så kom med og fordyb dig på et stille sted.

Vi læser de nytestamentlige tekster – typisk den kommende søndags prædiketekst og oplever dens virkning og evne til at spejle livet – også sådan som vi oplever det i 2024.

Det foregår over 8 tirsdage fra september til november.

Vi mødes kl. 16.30 til 18.30 og arbejder typisk i stilhed.

Alle mellem 8 – 98 år er velkomne og der kræves blot nysgerrighed for at være med – og så træner vi selvfølgelig evnen til at lytte – ikke blot med ørerne, men i særdeleshed med hjertet.

Den jødiske læsemåde Lectio Divina (guddommelig læsning), bruges og kombineres med kreative udtryk gennem maling, tegning eller skrivning, så medbring dine egne remedier, hvis du har, eller lån i kirken.

Samlingerne vil ud over højtlæsningen og den gode ro – give mulighed for at dele nogle af de indtryk man får undervejs.

Adressen er Nordvestkirken, Rentemestervej109, 2400 NV

Indgang via bagsiden af bygningen.

Datoer
17. september
24. september
1. oktober
8. oktober
15. oktober – jeps, vi holder åbent i efterårsferien – kom og vær med!
22. oktober
29. oktober
5. november indgår i kunstterapiens Åbne Døre.
12. november

Læsningen faciliteres af kunstterapeut Martha Væggemose