Gudstjeneste Online Palmesøndag

Detaljer om arrangementet

• 5. april 2020
  • 10:30

Palmesøndag d. 5. april har vi desværre ingen gudstjeneste i kirken ved Utterslev Torv.
Vi tilbyder i stedet en gudstjeneste sammensat af et godt tilbud fra www.tilliv.dk og en opfølgning i et ’lokalt’ onlinefællesskab for Nordvestkirken.

Kl. 10:30 Udsendes en ’online-gudstjeneste’ fra Tilliv.dk.
Vi opfordrer alle til at se denne udsendelse fra kl. 10:30. Læs om udsendelsen på tilliv.dk

Ca. kl. 11:30 når ovenstående er set, vil vi samles i vores eget fællesskab via ”Microsoft Team”

Link til deltagelse i Team-samlingen kan findes her:
Join Microsoft Teams Meeting

Vores egen samling vil indeholde ’Ordet frit’ deling af bedeemner og menighedsbøn.
Overvej derfor om du skal dele en opmuntring fra bibelen eller lignende med os andre. Bedeemner som skal med i menighedsbønnen kan deles mundtligt ved samlingen eller sendes til nvkonline@nordvestkirken.dk