Bibelweekend

Detaljer om arrangementet

• lørdag | 7. november 2020 to søndag | 8. november 2020

ÆNRINGER VEDRØRENDE BIBELWEEKEND
På grund af de seneste corona restriktioner har vi været nødt til at justere rammerne omkring bibelweekenden d. 7.-8. november, for både at kunne leve op til kravene og for at skabe gode og trygge rammer for alle deltagere.
Det betyder, at vi komprimerer programmet og vil følge nedenstående tidsplan.

1. time lørdag kl. 14:00-15:00
2. time lørdag kl. 15:30-16:30
3. time lørdag kl. 17:00-18:00
4. time søndag kl. 10:30-11:30
5. time søndag kl. 12:00-13:00

Derudover er vi desværre nødt til at aflyse alle børne- og junioraktiviteterne under timerne, fællesspisningen både lørdag og søndag samt nadver søndag.
Derudover henstilles der til, at man så vidt muligt bliver på sin tildelte plads mellem timerne. Endvidere er det et krav, at der bæres bundbind, når vi bevæger os rundt i kirkerummet både når vi ankommer til kirkerummet, forlader kirkerummet og hvis vi har behov for at bevæge os rundt mellem timerne.

Vi forventer, at alle timerne streames – nærmere information herom kommer senere.

Der vil både lørdag og søndag blive serveret vand og kaffe. Samtidig vil vi opfordre jer til, at I medbringer jeres egen picnickurv med snacks mv., som I kan nyde undervejs.
Tilmelding til bibelweekenden skal ske til Anja (anjariismadsen@hotmail.com) senest onsdag d. 4. november og husk at angive hvis du ikke kommer begge dage.

Vi glæder os til at se så mange som muligt!