Opdatering 8/6-2020

Så er vi endelig igang med gudstjenester hvor vi mødes fysisk i kirkebygningen ved Utterslev Torv. Vi følger myndighedernes retningslinjer for hvordan trossamfund må samles. Derfor kan vi kun invitere 70 personer til gudstjeneste ad gangen. For at koordinere det, kræver det tilmelding på forhånd. Du tilmelder dig gudstjenesten ved at sende en mail til Anja på anjariismadsen@hotmail.com senest onsdag klokken 20.
I den mail skriver du navnene på dem, du tilmelder – skriv også gerne, om I skal sidde sammen, eller om det er ok, at I sidder lidt spredt i kirken. Skriv også gerne om de børn, du tilmelder, gerne vil i børne- eller juniorkirke. Tilmeldingen foregår efter først-til-mølle-princippet. Selvom der ikke er plads til alle som plejer at komme i kirke, så tilmeld dig med stor frimodighed, vil vil meget gerne have alle pladser fyldt op hver gang. Hvis du ikke får plads, så prøv igen søndagen efter.

Får man ikke plads, kan man følge vores livestream af gudstjenesten via kirkens YouTube kanal.

På nordvestkirken.dk og på kirkens Facebookgruppe og -side vil vi beskrive hvordan man kan følge med via YouTube og også hvordan og hvornår vi kan give gudstjenestedeltagere adgang til kirkebygningen.

Hvis man ikke kan komme til gudstjeneste men ønsker nadver, samtale eller forbøn kan man kontakte Reidar (reidar@nordvestkirken.dk) der er præst i kirken, eller en fra kirkens tilsynråd (tr@nordvestkirken.dk)